1. Opći uvjeti i odredbe
1.1 Politika otkazivanja
Otkaz rezervacije unutar 24 sata prije dolaska, kao i nedolazak, biti će naplaćen u visini naručene usluge. Odlasci prije potvrđenog termina također se naplaćuju. Za pravovremeno otkazane kartično naplaćene rezervacije vršimo povrat uplaćenog iznosa u cijelosti u roku od 14 dana.
1.2 Obavezno jamstvo rezervacije
Potvrda rezervacije vrši se uz jamstvo kreditnom karticom. Zadržavamo pravo predautorizacije kreditne kartice na ukupan iznos naručene usluge. Hotel zadržava pravo dobivene podatke kartice koristiti u svrhu naplate nepodmirenih dodatnih usluga ili eventualno nastale štete tijekom boravka.
1.3 Pisani prigovor
Gost ima pravo na podnošenje pisanog prigovora Trgovcu sukladno važećem Zakonu o zaštiti prava potrošača (članak 10. Zakona/ Zakon o zaštiti potrošača). E-mail hotela za podnošenja prigovora: info@hotelosijek.hr . Zakonski rok za odgovor na pisani prigovor iznosi 15 dana..
1.4 Nadležnost suda
Za sve eventualne sporove mjesto pravne nadležnosti je Trgovački sud u Osijeku.
2. Kućnni Red
Kako bi Vam boravak u Hotelu Osijek bio što ugodniji, želja nam je upoznati Vas s kućnim redom.
Prijava gostiju u sobu moguća je od 15:00 sati na dan dolaska, a odjava iz sobe je do 11:00 sati idućeg dana. Zadržavanje u sobi nakon 11:00 sati, dodatno se naplaćuje. Uz uslugu noćenja s doručkom, hotel naplaćuje dodatnih 1,33 € turističke pristojbe te 0,13 € osiguranja gosta dnevno po osobi. Djeca do 12 godina su oslobođena plaćanja turističke pristojbe, a djeca od 12 do 18 godina plaćaju 50 % iznosa turističke pristojbe.
Gostima savjetujemo da svoje vrijednosti predaju na čuvanje u Recepcijski sef ili da ih čuvaju u vlastitom sobnom sefu. Hotel nije odgovoran za gubitak ili krađu nepohranjenih vrijednosti te vrijednosti ostavljenih u sobnom sefu.
Pravila ponašanja
Nije dopušteno unošenje lakozapaljivih i eksplozivnih materijala jakih mirisa, glačanje u sobi vlastitim električnim aparatima, upotrebljavanje električnih kuhala i grijalica te uređaja sa zvučnicima čiji zvuk prodire izvan sobe. Hotel zadržava pravo zapljene nedopuštenih stvari i uređaja.
Gosti se mole da ne ometaju ostale goste hotela bučnim i nepriličnim ponašanjem.
Nije dozvoljeno pranje i sušenje rublja u sobi, molimo da za takve potrebe koristite uslugu Praonice hotela.
Gosti hotela svoje posjetitelje mogu primati samo u javnim prostorima hotela. Samo registrirani gosti hotela mogu ulaziti u sobe.
Ako svojim ponašanjem gost prouzroči štetu na hotelskoj imovini, dužan ju je nadoknaditi.
Od gostiju se očekuje pridržavanje kućnog reda jer u suprotnom hotel ima pravo gostu otkazati daljnju uslugu, uz naplatu dotadašnjih troškova.
Hotel Osijek Vam želi ugodan boravak!
Opći uvjeti i odredbe
Kučni red